Skip to content

Mai mult decât pe tine am iubit…

6 May 2010

Mai mult decât pe tine mi-am iubit mama și tatăl prezentându-mă unei lumi pe care împreună au încercat să o îmblânzească…pentru mine.

Mai mult decât pe tine am iubit străzile copilăriei peste care am picurat sângele juliturilor păstrate până acum.

Mai mult decât pe tine mi-am iubit prietena pe chipul căreia am surprins zâmbetul luminos.

Mai mult decât pe tine i-am iubit pe toți cei de dinaintea ta.

Mai mult decât pe tine am iubit dragostea pierdută cu tot alaiul chinului de apoi.

Mai mult decât pe tine am iubit lăcrămioarele și ghioceii.

Mai mult decât pe tine am iubit muzica frunzelor aflate în legănare.

Mai mult decât pe tine am iubit tihna și îmbrățișările.

Mai mult decât pe tine am iubit suferința care mi-a sfințit emoțiile și lacrima cu care am dormit la căpătâi.

Mai mult decât pe tine am iubit lupta nebună pentru un ideal.

Mai mult decât pe tine am iubit mânuțele mici ale noului născut îndreptate către cerul care nu le aparține.

Mai mult decât pe tine am iubit cărțile în care te-am căutat și de la ale căror cuvinte m-am străduit să încep o poveste: a noastră.

Mai mult decât pe tine am iubit scoicile culese din nisipul pe care nu am apucat să pășim împreună.

Mai mult decât pe tine am iubit copilul ai cărui pași îi simt apropiindu-se de naștere.

Mai mult decât pe tine m-am iubit pe mine, iubindu-te.

Mai mult decât pe tine am încercat să îl iubesc pe Dumnezeu.

Mai mult decât pe tine am iubit totul și pe toate le-am iubit mai mult, iubindu-te întâi…pe tine.

2 Comments leave one →
  1. 31 May 2010 10:18 AM

    Felicitari pentru gandurile acestea atat de simple si de frumoase! Daca in pagina de prezentare a blogului scrii ca n-ai talent sau ca nu stii atat de bine sa folosesti cuvinte frumoase si bine inlantuite, aici, iata ca demonstrezi tocmai reversul. O poezie aproape, cateva ganduri pe care le-am simtit atat de “ale mele”. Pentru asta, FELICITARI! Scrie,scrie, scrie!

    • 6 June 2010 10:06 PM

      Elena, iti multumesc pentru cuvinte!

      Dincolo de maiestria cu care este scris, cred ca un text are darul acesta de a apropia oamenii necunoscuti in virtutea unui fel comun de a simti. In ceea ce incerc sa scriu, mizez mai mult pe aspectul cel din urma, talentul sper sa se mai si educe. 🙂

      Imi doresc sa ne mai intalnim in cat mai multe texte si, fara indoiala, pe blogul unui jurnalist cultural cu experienta. 🙂

Leave a Reply

