Skip to content

Ce ne spunem când nu ne vorbim

25 March 2013
Foto: Cristina Bobe

Foto: Cristina Bobe

Cuvintele noastre au murit pe îndelete și în locul lor au înviat tăceri autiste. Seară de seară desfășurăm același dialog ritmic, în timp ce „degetele noastre încep să uite drumul simplu de la unul la altul”. „La ce te gândești?”, te întreb. „La nimic”, îmi răspunzi, iar eu mă cuibăresc în tăcerea mea și mă gândesc, cu puțin noroc, la același „nimic” ca și tine. Noaptea e lungă și toate „nimicurile” acestea îmi erodează gândurile. Relația noastră e prea concentrată, nu vezi? Pentru noi până și vidul are consistență.

No comments yet

Leave a Reply

