Skip to content

Operația care taie cu versuri și pansează cu poezie

13 April 2013
Foto: Cristina Bobe

Foto: Cristina Bobe

operația

așază-mi părul înapoi pe piele
pielea pe carne și carnea pe oase;
pune-mi oasele la loc în matca lor scheletică,
ia-mi scheletul și fixează-mi-l te rog, de ființă.
Apoi prinde-mi ființa de mine.
Și dacă tot ai intrat atât de departe
în mine, uită te rog o agrafă, un bisturiu,
o speranță, ceva în adâncurile mele, ca să mai trebuiască
să faci operația asta și mâine –
îmi place atât de mult felul în care
îmi atingi părul.

(Iv cel Naiv)

No comments yet

Leave a Reply

