Skip to content

Durerile de roți

23 July 2013
cristina-6a
Distanțele și timpul se dilată când îți petreci o zi din viață cu rost. Eu am găsit ”mult sens”, dacă îmi este cu putință să îl cuantific, într-o călătorie care s-a produs din întâmplare. 20 km de agrement s-au transformat în 95 km de chin îndurat cu plăcere. Primii aproape 100 km din viața mea am ajuns să îi parcurg călcând cu spițele pe poteci și drumuri de munte, pe pante line, îmblânzite, dar și pe dealuri ascuțite, cu colții ieșiți la iveală. După o asemenea călătorie, bicicleta ia forma unui duh care te bântuie sau, mai rău, ajunge să locuiască în tine. Am și simțit când mi-a intrat pe sub piele, odată cu primele șuvițe de păr care se zbăteau în bătaia vântului, în timp ce atingeam 30 km/h sau în timp ce șaua mi se lipea de piele și simțeam cum mă doare roata de oboseală. Îmi place să îmi las corpul purtat de o bicicletă, în drumul către cele mai frumoase descoperiri din afara vieții virtuale: un lac mărunt într-o pădure deasă, o potecă – inspirație, un arbore bătrân și înțelept, grămezi de căpițe de fân jucăușe, flori colorate și petrecărețe, nori sperioși, care fug dintr-o parte în alta a pământului, mesaje motivaționale scrijelite în lemn, pe trunchiuri de copaci, șosele care urcă abrupt la deal și te ajută să-ți construiești un scurt moment de glorie, în care simulezi ce înseamnă să fii erou la Tour de France. Viața e vie pe bicicletă.
Traseu: Ploiești – Cocoșești – Paulești – Cocorăștii Misli – Buștenari – Cosminele – Cocorăștii Misli – Țipărești – Paulești – Ploiești
Cristina 9a
Radu 8
Cristina 15a
Cristina 16a
Cristina 17a
Cristina 18a
Cristina 14a
Radu 24
No comments yet

Leave a Reply

