Skip to content

Insuficienţă sufletorie

10 November 2013
DSC_1031a

Foto: Cristina Bobe

La ecografie ne ies mereu în lipsa două organe de care ne folosim atât de mult: un tobogan şi o scară. Cum se face că până acum nu am întâlnit niciun doctor care să știe de existența lor? Ne cercetăm la atâţia specialişti şi de atâtea ori nu ne vindecăm, iar boala ne rămâne tot timpul nediagnosticată. În urmă cu o săptămână mi-am pierdut suflul, iar medicul de gardă m-a întrebat atât: Vă ştiţi cu probleme la inimă? Şi m-a băgat imediat sub diverse aparate. La inimă nu, dar la suflet da. Noaptea trecută mi-am pierdut iar suflul. Duhovnicul m-a întrebat: Ce îţi mai face sufletul? Şi cu o privire moale, dar directă, mi-a comunicat diagnosticul: insuficienţă sufletorie. Se produce din cauză că scara care irigă mintea cu iubire are o scândură ruptă, motiv pentru care, gândurile îți sunt redirecționate în jos, pe tobogan.

DSC_1130

Foto: Cristina Bobe

3 Comments leave one →
  1. 10 November 2013 8:51 PM

    Minunat, minunat, minunat, Cristina! Mulțumesc! 🙂

    • 10 November 2013 10:17 PM

      Ooo, Andrei, ce surpriza frumoasa! Bine ai venit! Cum ai ajuns pe aceste meleaguri? Le tin destul de ascunse. 🙂

      • 14 November 2013 7:14 PM

        He-he, cred că am văzut link-ul la prietenul nostru comun, domnul Radu. 🙂 Și mă bucur că am făcut-o! 🙂

Leave a Reply

